A provokatív brit áruházlánc ismét kitett magáért, de vajon a képek viccesek és jópofák, vagy felháborítóan gusztustalanok? Mi megmutatjuk, Ön eldönti!
Csatlakozz hozzánk a Facebook-on és a Twitter-en!
Az persze nem újdonság, hogy nem baj, ha egy reklám provokatív, legalább sokat beszélnek róla. Más kérdés, hogy elég vékony a mezsgye a jópofa polgárpukkasztás és a gusztustalanság között.
Kérdés, hogy a brit Harvey Nichols áruházlánc legújabb, a nyári leértékeléseket reklámozó kampánya a mezsgye melyik oldalán található...
A több ezer reménybeli fogyasztóhoz eljuttatott reklám szövege így szól: „A Harvey Nichols kiárusítása. Próbálja meg visszatartani izgatottságát!”
A reakciók természetesen vegyesek voltak, hiszen akadtak, akik jót mosolyogtak az ötleten, mások viszont felháborodva tiltakoztak az ötlet ellen.
Ön szerint jópofán provokatív vagy gusztustalan a kampány?
A korábbi posztok közül ajánljuk:
Sztárok furcsa alvási szokásai
Halálos bűn: táncoltak és énekeltek
A sárban verik egymást a rendőrök
Brutális balesetek az autózás hőskorából
Utolsó kommentek